Volkswagen Golf 7.5 gti performance 400pk

€ 25.999,-

Bouwjaar 12-09-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.510 km
Deuren 5
Kenteken K-147-ZS Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Volkswagen Golf 7.5 gti performance 400pk


€ 25.999,-

Algemeen

Bouwjaar 12-09-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 75.510 km
Deuren 5
Kenteken K-147-ZS Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf H. Kanters
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sluisstraat 138A
Postcode 5666 AP
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2859993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hkanters.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.308 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Hierbij een golf 7.5 gti uit 2017


Super nette golf die je niet vaak meer vind! altijd het nodige onderhoud gehad elke 5/10 dkm een beurtje gehad. Altijd Castrol olie gebruikt.
Staat op Michelin banden. motor altijd netjes warmgereden en goed af laten draaien, altijd zeer netjes mee omgegaan.
Golf is gechipt bij Vagtechniek 401pk en 511nm uitdraai aanwezig.

Panoramadak
Dynaudio
Standaard subwoofer
Apple carplay
Performance monitor enz.


Motorisch:
Hybrid turbo ETT Eindhoven
Forge blowoff
MILLTEK downpipe
RACINGLINE turbo inlet
RACINGLINE turbo outlet
CTS cold air intake
CTS intercooler
APR bobines
NGK race bougie's

Daarnaast nog een kettingrevisie gehad bij BVR Automotive, versnellingsbak gespoeld met olie en filter bij Automotive Asten.

optisch:
AP schroefset
Zijramen getint
Voorraam rode gloed tint
Bumperdelen hoogglans zwart
Spiegels hoogglans zwart
TCR difussor
Dak gewrapt
Maxton spoiler


Bij serieuze interesse mag je altijd eens komen kijken, heb hier een stapel aan bonnen en facturen liggen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie