Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline PANO DAK/STOELVERWARMING/CRUISE STAAT

€ 13.045,-

Bouwjaar 16-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.635 km
Deuren 5
Kenteken X-392-FD Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline PANO DAK/STOELVERWARMING/CRUISE STAAT


€ 13.045,-

Algemeen

Bouwjaar 16-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.635 km
Deuren 5
Kenteken X-392-FD Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Jeroen van Wijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Sluis 3
Postcode 4271 CZ
Plaats Dussen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 391424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicevanwijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 179 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverings pakket (inbegrepen à € 595):
- Afleveringsbeurt (€ 400 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverings pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt

= Bedrijfsinformatie =

* Wij adverteren al onze auto's met een scherpe meeneemprijs, zonder bijkomende kosten! Tevens kunnen wij de tenaamstelling en vrijwaring van uw huidige voertuig voor u verzorgen. Garantie pakketten bieden wij aan tegen zeer gunstige prijzen! Zie onze website voor de mogelijkheden.

Welkom bij Autoservice Jeroen van Wijk

1) Een bezichtiging/proefrit is op afspraak vrijwel te alle tijde mogelijk, ook in de avond of op zaterdag!

2) Neem altijd contact met ons op voor uw komst, om teleurstellingen/misverstanden te voorkomen!

3) Inruil van uw huidige auto is altijd bespreekbaar

4) Uw nieuwe auto kan bij ons 24/7 direct tenaamgesteld worden

5) Zaterdag tot 13:00u geopend, zondag gesloten

Bij vragen of voor het maken van een afspraak, zijn wij het beste te bereiken via telefoon 0416-391424 Bezoek ook eens onze website: www.autoservicevanwijk.nl

Graag tot ziens in Dussen (Op 10 km afstand van Den Bosch, Waalwijk en Gorinchem).

Op al onze onze leveringen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing, zoals te vinden op onze website.

Autoservice van Wijk
De Sluis 3
4271 CZ Dussen
www.autoservicevanwijk.nl
info@autoservicevanwijk.nl



Autoservice Jeroen van Wijk is een veelzijdig bedrijf waar u voor vele diensten terecht kunt. Onderhoud en reparatie van alle merken, verkoop van personenauto's en bedrijfswagens en alle voorkomende merken, financieringen en verzekeringen, autoverhuur, leasing, autoschade, verkoop van onderdelen en accessoires, airco- en ruitenservice. Alle diens

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie