Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion 20 Jahre 333PK
€ 69.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 06-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.668 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-405-HB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 7.668 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-405-HB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDW Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tilburgseweg 113 |
Postcode | 5061 CC |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12706783 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdw-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Over ons
VDW Cars in Oisterwijk, is een autobedrijf voor en van liefhebbers.
Selectief op zoek naar het beste aanbod voor u!
Auto's waar onze passie in ligt en waar wij enthousiast van worden, dat zijn de auto's die wij u graag aanbieden.
Kwaliteit en service staat bij ons hoog in het vaandel!
Wij zijn RDW erkend en kunnen uw auto na aankoop meteen tenaamstellen
VDW Cars specialiseert zich in kwalitatief jong gebruikte en betaalbare occasions.
Hierdoor kunnen wij de auto's met een gerust hart aan de nieuwe eigenaar overdragen.
Ook bieden wij een financieringsmogelijkheid aan via Finance bizniz tegen zeer scherpe tarieven!
Wij werken samen met Real Garant voor een gewenste garantie op uw nieuwe auto!
Maak een afspraak en kom snel eens een kijkje nemen in onze showroom, de koffie staat klaar!
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag van 09:00-17.00 uur
Zaterdag van 10:00-15:00
Zondag op afspraak geopend
Buiten deze tijden enkel op afspraak geopend!
VDW Cars
Tilburgseweg 113
5061 CC Oisterwijk
Tel. 0612706783
info@vdw-cars.nl
www.vdw-cars.nl
DISCLAIMER: Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.