Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO/VIRTUAL/245PK

€ 29.999,-

Bouwjaar 07-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.307 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO/VIRTUAL/245PK


€ 29.999,-

Algemeen

Bouwjaar 07-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.307 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Ledig gewicht: 1.445 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

De stijl van een Volkswagen is onmiskenbaar. Het is een combinatie van degelijkheid, efficiënte motorenbouw en een strak design, zowel vanbuiten als vanbinnen. Dat ziet u ook terug in deze Golf. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. U zit er altijd warmpjes bij door de stoelverwarming. Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Het navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Deze slimme auto regelt veel uit zichzelf. De regensensor registreert neerslag en zet de ruitenwissers aan. Onderweg zorgt de adaptive cruise control voor de juiste snelheid en afstand. De automatisch inschakelbare verlichting activeert de verlichting als het donker wordt. Inparkeren wordt een fluitje van een cent met behulp van de parkeersensoren achter. Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de rest. Extra opties op deze auto zijn: lederen versnellingspook, schakel flippers aan het stuur, dvd-systeem, automatisch dimmende buitenspiegels, bestuurders-informatie-systeem, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

Het rijden met deze Volkswagen wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de ver

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie