Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO/H&K/HEAD UP

€ 36.499,-

Bouwjaar 22-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.423 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO/H&K/HEAD UP


€ 36.499,-

Algemeen

Bouwjaar 22-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.423 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

De dynamiek van een Volkswagen zit hem in het feit dat je steeds opnieuw met plezier instapt en wegrijdt. Want de rijkwaliteiten, ook van deze Golf, zijn onovertroffen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panoramadak. Deze Volkswagen Golf heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. De koplampen met matrix LED-verlichting zijn het hoogst haalbare op het gebied van autoverlichting. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn Harman Kardon-audiosysteem, origineel navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Dashboardinfo checken zonder uw ogen van de weg te halen? Dat kan met de head-up display. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. In deze Volkswagen vinden we verder een dodehoekdetector detectiesysteem, accident avoidance system, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist en vermoeidheidsherkenning.

Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

ZEER NETTE AUTO!
AFKOMSTIG VAN 1E EIGENAAR!

HISTORIE AANTOONBAAR!
DEALER ONDERHOUDEN!

PANORAMADAK
IQ LIGHT
HEAD UP DISPLAY
HARMAN KARDON
VIRTUAL COCKPIT
KEYLESS ENTREE & GO
ACHTERUITRIJCAMERA
SFEERVERLICHTING
DRAADLOOS TELEFOONOPLADER
STU

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie