Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO VIRTUAL LEER

€ 24.949,-

Bouwjaar 08-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.060 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO VIRTUAL LEER


€ 24.949,-

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.060 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Ledig gewicht: 1.337 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Van de kleinste stadsauto tot de grootste suv, elke Volkswagen is stijlvol, vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Wanneer u kennismaakt met deze Golf ziet u dat overal terug. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. In weer en wind een cabriosensatie? Dat kan met het riante glazen panoramadak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Het systeem controleert alle belangrijke functies en geeft die perfect weer via het digitale dashboard. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. In deze auto beschikt u natuurlijk over een origineel navigatiesysteem. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. De achteropkomend verkeer waarschuwing is een mooie veiligheidsoptie, die middels sensoren in de gaten houdt wat er onderweg achter u gebeurt. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn schakel flippers aan het stuur, parkeersensoren achter, regensensor, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels en isofix-aansluiting.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. De actieve dodehoekdetectie helpt ongelukken te voorkomen. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Met voorzieningen als accident avoidance system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Volkswagen te reserveren.


ZEER NETTE AUTO!
VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG

PANORAMADAK
AUTOMAAT
VIRTUAL COCKPIT
MATRIX KOPLAMPEN
ASSISTENTIE PAKKET
LEER

= Bedrijfsinformatie =

Elk bij ons aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie