Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI

n.o.t.k.

Bouwjaar 21-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.336 km
Deuren 5
Kenteken L-867-RB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 54.336 km
Deuren 5
Kenteken L-867-RB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rietvelden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kasteleinenkampweg 10A
Postcode 5222 AX
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42335827 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfrietvelden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4287 x 1789 x 1478 cm
Wielbasis: 2.627 cm
Inhoud laadruimte: 381/1.237 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R17

Aangeboden nette Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI! Deze zeer mooie VW GTI rijdt en schakelt zeer goed als nieuw! De auto is dealer onderhouden, alle boeken en sleutels zijn aanwezig. Pas beurt gehad! Zeer sportieve geluid!

Onderscheidende opties:
- I.Q. Light
- Led Bar verlichting voor
- Panoramadak
- Harman & Kardon
- Sfeerverlichting
- Lijnassist
- Matrix Led koplampen
- Stoelverwarming
- Stuurwielverwarming
- Achteruitrijcamera
- Keyless Go
- Blindspot
- 19 Inch velgen
- Carplay
- Smart Climate control
- Virtueel cockpit
- Draadloos oplaadstation telefoon
- Uitparkeerhulp
- Front assist
- Adaptive Cruise Control
- Mobile key (Met je app de deuren openen)

Gegarandeerd kloppende KMstand met NationaleAutoPas.
Geen bijkomende kosten.
Alle inruil mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een erkend RDW bedrijf met jarenlange ervaring in de autobranche.
Mocht u interesse hebben in een van onze auto's, belt u dan eerst om teleurstellingen te voorkomen alvorens aan te rijden. Natuurlijk kunt u altijd vrijblijvend een bezoek brengen aan onze showroom na telefonisch overleg, wij zijn namelijk ook veel onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.

Inruil
Mocht u een auto willen inruilen dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het in- exterieur, kilometerstand en vermeld daarbij eventuele beschadigingen en of mankementen.

Financiering
Het is ook mogelijk om de auto op financiering af te kopen. Wij werken met verschillende financieringsmaatschappijen samen. U kunt zowel privé als zakelijk leasen! Informeer naar de mogelijkheden.

Garantie
Wanneer onze occasion niet meer is voorzien van fabrieksgarantie is het mogelijk om garantie bij te kopen. Wij werken met Autotrust garantie pakketten met keuze uit 6 of 12 maanden garantie, informeer naar de mogelijkheden.

Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan
Indien gewenst kunnen wij ook uw onderhoud verzorgen.

Heeft u nog een auto staan die u wil verkopen, zonder belang te hebben in een van onze occasions, maar u wilt hier zelf liever niet mee bezig zijn? Dan kunnen wij uw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie