Volkswagen Golf 7.5 2.0 TSI GTI TCR

€ 35.995,-

Bouwjaar 26-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.035 km
Deuren 5
Kenteken T-362-RG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Volkswagen Golf 7.5 2.0 TSI GTI TCR


€ 35.995,-

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.035 km
Deuren 5
Kenteken T-362-RG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ikbal Auto's
Contactpersoon S. Kurt
Adres Zeeheld 4
Postcode 5342 VX
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15892812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • winterbanden

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4268 x 1799 x 1482 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.430 kg

Interieur
Interieur: black, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Dit betreft een buitengewoon schitterende Volkswagen Golf GTI TCR, uitgevoerd in de kleur parelmoer wit.

Bij dit voertuig is ook de volledige onderhoudshistorie aanwezig, recent is de auto nog voorzien van een servicebeurt, de auto staat er dus zowel technisch als optisch in een topstaat bij!

Het mag dan misschien het meest verkochte merk van Europa zijn, 'gewoon' is een Volkswagen nooit. Kijk maar naar deze Golf GTI TCR. Met zijn doordachte techniek, geweldige bouwkwaliteit en fantastische rijeigenschappen is deze auto absoluut niet alledaags. Maar u kunt er wel heel goed iedere dag opnieuw van genieten. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De krachtige benzinemotor heeft nogal wat paarden onder zijn hoede en is gekoppeld aan een automatische transmissie. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Volop licht en ruimtelijk gevoel geeft het elektrische bediende glazen panoramadak. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, extra getint glas, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, Matrix koplampen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook niet te vergeten, een heerlijk panoramadak voor de lekkere weertjes die we af en toe mogen hebben.

Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. Gedoe met kabels en stekkers in de sigarettenaansteker is voorbij. De aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons zorgt voor wireless recharging van uw smartphone. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie