Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 301+PK LED+IQ/PANO/HALF LEER+ALCANTARA+S.VERWARMING/19/HARMAN/LINE/ACC/ECC/12 MND GARANTIE

€ 42.495,-

Bouwjaar 06-10-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.919 km
Deuren 5
Kenteken Z-274-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 301+PK LED+IQ/PANO/HALF LEER+ALCANTARA+S.VERWARMING/19/HARMAN/LINE/ACC/ECC/12 MND GARANTIE


€ 42.495,-

Algemeen

Bouwjaar 06-10-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.919 km
Deuren 5
Kenteken Z-274-DN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Parc B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Watermanstraat 3
Postcode 5015 TG
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 2032187 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.car-parc.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Garantie basis (inbegrepen): 12 maanden garantie op motor, transmissie en aandrijving.
- Afleverpakket (indien gewenst) (€ 795 meerprijs): Wij als Car Parc B.V. zorgen ervoor dat de occasion rijklaar gemaakt wordt door erkende service punt. Wat houdt rijklaar maken in en wat doen wij voor €795,-? - Nieuwe APK bij aflevering (indien binnen 6 maanden verlopen) - NAP (Nationale Auto Pas) gecontroleerde kilometerstand - Volledige afleverbeurt (wat besproken is) - Halve tank brandstof - Tenaamstelling nieuwe auto, aanvragen motorrijtuigenbelasting en vrijwaren huidige auto - Interieur reinigen en in de was zetten - Mobiliteitsgarantie (1 jaar)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 301+PK LED+IQ/PANO/HALF LEER+ALCANTARA+S.VERWARMING/19"/HARMAN/LINE/ACC/ECC/12 MND GARANTIE!

Incl. 12 maanden basis garantie!
Dealeronderhouden!

Deze Volkswagen Golf komt uit 2021, werd geleverd van 01-01-2021 tot 31-08-2022 en kostte toen € 63.713,-. Deze geïmporteerde personenauto staat nog niet op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 221 kW (300 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 4,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1361 kg. De APK is geldig tot 06-10-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Alle inruil mogelijk!! (diesel beperkt!)
Getoonde vraagprijs zit GEEN extra kosten!

7 DAGEN OPEN
10:00 - 20:30 UUR

AVOND UREN NA 18:00 UUR EN ZONDAGEN OP AFSPRAAK GEOPEND!
GRAAG VOORAF BELLEN VOOR EEN BEZICHTIGING!

Wij kunnen de voertuig op locatie voor u tenaamstellen!

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan de advertenties, foto's, informatie en teksten op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.

WhatsApp: 06-40572507

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie