Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO/IQLIGHTS/CAM/SIDEASSIST/LEDER/H&KAUDIO/MEMORY/VOLOPTIE
€ 36.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-319-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO/IQLIGHTS/CAM/SIDEASSIST/LEDER/H&KAUDIO/MEMORY/VOLOPTIE
€ 36.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-319-FJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Smeulen Autos B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mon Plaisir 22 |
Postcode | 4879 AN |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 2010098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.smeulenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): 12 maanden garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket Bovag (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Met zijn veelzijdigheid biedt deze Volkswagen GOLF u talloze mogelijkheden. Want hij is krachtig en robuust, maar tegelijk biedt hij een ruim en comfortabel interieur. Zijn veiligheidsvoorzieningen zijn uitstekend, maar niettemin biedt hij ook geweldige rijeigenschappen. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Stijl en comfort krijg je erbij in de vorm van een fraai lederen interieur. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. De koplampen zijn voorzien van matrix LED-verlichting waarmee u aanzienlijk verder kan kijken in het donker. Het systeem past zelf de lichtstraal aan op het moment tegenliggers verblind kunnen worden. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het digitale dashboard ondersteunt u voortdurend met actuele, bruikbare informatie. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.