Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Camera, PDC, LM velgen.
€ 23.995,-
Bouwjaar | 19-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.189 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-924-TF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.189 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-924-TF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Moelands |
Contactpersoon | Dhr. Moelands |
Adres | Strijbeekseweg 42A |
Postcode | 4856 AB |
Plaats | Strijbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5654337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmoelands.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Dit betreft een zéér nette Volkswagen Golf met comfortabele opties. Deze station is uitgevoerd met o.a. climate controle, Navigatie, Parkeersensoren en lichtmetalen velgen.
Van deze ruime station hebben wij de boekjes en de beide sleutels aanwezig.
Deze auto staat te koop inclusief een vloeistof controle , minimaal 1 jaar apk en 3 maanden garantie voor € 23995,-.
Wanneer u de auto afgeleverd wilt hebben met garantie, een onderhoudsbeurt volgens de fabrieksvoorwaarden en het interieur en exterieur gepoetst dan zijn er verschillende mogelijkheden bespreekbaar. Informeer naar deze mogelijkheden.
* eventuele financiering en/of inruil van uw huidige auto is bij ons bespreekbaar. Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Wij zijn geopend op maandag t/m vrijdag vanaf 08.00 uur/ 18.00 uur
Donderdag avond zijn wij geopend tot 20.00 uur
Zaterdag zijn wij geopend vanaf 09.00 t/m 15.00 uur.
www.autobedrijfmoelands.nl
Ondanks dat onze advertenties met zorg worden samengesteld, kan aan de inhoud geen rechten worden ontleend. Controleer daarom de opties die voor u van belang zijn vóór de aankoop, wij helpen u daarbij met alle plezier.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.