Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI
€ 34.500,-
Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Golf 8 GTI 2021 | BOMVOL | PANORAMADAK | KEYLESS GO | DODEHOEK SENSOR | HARMAN KARDON AUDIO | SFEER VERLICHTING.
De Volkswagen Golf 8 GTI uit het jaar 2021 is een verfijnde en sportieve hatchback die de rijke erfenis van de GTI-lijn voortzet. Hier is een gedetailleerde omschrijving van deze opwindende auto:
Exterieur:
De Golf 8 GTI heeft een kenmerkend ontwerp dat de sportieve aard van de GTI-reeks weerspiegelt. Het front wordt gekenmerkt door een opvallende honingraatgrille met rode accenten, die samen met de prominente GTI-badge direct herkenbaar is. De strakke lijnen en dynamische vormgeving dragen bij aan een gestroomlijnde en aerodynamische uitstraling.
Motorprestaties:
Onder de motorkap schuilt een krachtige motor die de Golf 8 GTI zijn indrukwekkende prestaties verleent. Met een turbocharged benzinemotor levert deze GTI snelle acceleraties en responsieve vermogensafgifte. De sportieve ophanging en de nauwkeurige besturing dragen bij aan een dynamische en plezierige rijervaring.
Interieur:
Het interieur van de Golf 8 GTI straalt sportiviteit en comfort uit. De auto biedt hoogwaardige materialen en afwerking, met sportstoelen die niet alleen esthetisch aantrekkelijk zijn maar ook uitstekende ondersteuning bieden tijdens dynamisch rijden. De cockpit is doordacht ontworpen met intuïtieve bedieningselementen en een geavanceerd infotainmentsysteem.
Veiligheid:
De veiligheidsvoorzieningen van de Golf 8 GTI zijn ontworpen met het oog op bescherming. Dit omvat geavanceerde remassistentie, airbags rondom, stabiliteitscontrole en andere functies die de veiligheid van de inzittenden waarborgen.
Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.
Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.
Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbetreffende voertuig altijd even te controleren. Bij enige twijfel kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om de gegevens en specificaties te bespreken.
Alle bezichtigingen en/of proefritten gaan uitsluitend op afspraak. Wij raden u daarom aan altijd even contact op te nemen met ons
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.