Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4MOTION | Pano | Akrapovic | Keyless | Virtual | Dynaudio | Sound | LED | Lane & Side Assist |
€ 38.950,-
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4MOTION | Pano | Akrapovic | Keyless | Virtual | Dynaudio | Sound | LED | Lane & Side Assist |
€ 38.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.200 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jacobi Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Savoor 1 |
Postcode | 5541 SK |
Plaats | Reusel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21953964 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacobiexclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan 2021 - aug 2022
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.525 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
- Dealeronderhouden
- Al onze auto's komen rechtstreeks vanuit de dealer !
- Technisch en optisch 100 punten
- Al onze autos zijn 100% schadevrij en geen schadeverleden !
Voor een bezichtiging van deze Volkswagen Golf 2.0 TSI 300PK R 4Motion Performance Pack graag vooraf telefonisch contact.
Wilt u liever de auto leasen? Samen met BD Lease stellen we graag een vrijblijvend aanbod voor u op onder uw gewenste voorwaarden en condities.
Wenst u uw maandtarief indicatief te berekenen en/of wenst u meer informatie over operationele en financiële lease, stuur ons een mail voor meer informatie.
*Deze advertentie is samengesteld met de grootste zorg, echter sluiten wij spel- en systeemfouten niet uit. Gelieve telefonisch contact met ons op te nemen voor vragen over uitrusting en overige informatie.*
Inruil, garantie en financiering mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.