Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR Pano Virtual DynAudio DCC

€ 35.950,-

Bouwjaar 02-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.998 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR Pano Virtual DynAudio DCC


€ 35.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.998 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Varias Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groenewoud 19
Postcode 5151 RM
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53110773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.varias-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): GARANTIE: Varias Cars biedt u 12 maanden garantie plus min 8 maanden apk
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; Premium

Auto wordt geleverd inclusief 1 jaar garantie. Wij zijn vooral gespecialiseerd in de Volkswagen Polo en Golf waardoor we er altijd meerdere op voorraad hebben. De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de onderhoudshistorie of de Nationale Autopas. Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is. Wij hanteren geen afleveringskosten om elke auto scherp aan te kunnen bieden. Financiering is mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden. Uw auto inruilen is mogelijk. U kunt de auto doorsturen op telefoonnummer 0653110773. Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u ons bereiken op 0653110773. Ook zijn wij in de avonduren en zon- en feestdagen geopend op afspraak. Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten. Wij zijn een RDW erkend autobedrijf en maken gebruik van de Nationale Autopas. Graag tot ziens bij Varias-cars Groenewoud 19, 5151RM in Drunen Tel: 0653110773 Website www.varias-cars.nl. GARANTIE PREMIUM : Varias cars biedt u de eerste 6 maanden premium garantie en de laatste 6 maanden garantie op de motor en versnellingsbak - totaal 1 jaar garantie . Garantiedekking Premium 1/2 jaar Uitlaatsysteem: uitlaatspruitstuk; EGR-koeler; dieselpartikelfilter/roetfilter; DPNR-Katalysator; elektronische delen van het uitlaatgasreinigingssysteem; katalysator Differentieel / tussenbak: flens; versnellingsbakhuis; inwendige delen van achteras en tussenbak Remsysteem: ABS-toerentalsensor; ABS hydraulische eenheid; ABS-elektronisch stuurapparaat; remkrachtbegrenzer; remkrachtregelaar; remkrachtversterker; remleidingen; remlichtschakelaar; remklauw; handremhendel; hoofdremcilinder; hydropneumatische drukregelaar; hydropneumatische drukaccumulator; wielremcilinder trommelrem; stuurapparaat handrem; vacuümpomp Elektrisch systeem: boordcomputer; elektrische bekabeling van het elektronische inspuitsysteem; elektronische delen van de ontsteking; dynamo; dynamo vrijloop poelie; spanningsregelaar; aanjagermotor; combi-instru-ment; combischakelaar; leesspoel; zekeringskast; claxon; startmotor; startgenerator; stuurapparaat (niet navigatie, verlichting ,chassis, multimedia, radar); gloeirelais/- stuurapparaat; ruitensproeier pomp; ruitenwissermotor; bougiekabel Dynamisch rij- en veersysteem: remdruksensor; ESP-regelapparaat; giermomentgever; stuurhoeksensor; dwarsversnellingssensor; wieltoe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie