Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR Pano, V/C, Camera, DCC, 19''LM, Nardo, Dynaudio, Dealer-OH
€ 31.900,-
Bouwjaar | 01-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR Pano, V/C, Camera, DCC, 19''LM, Nardo, Dynaudio, Dealer-OH
€ 31.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.472 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Selective Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Doctor Huub van Doorneweg 36F |
Postcode | 5753 PM |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30407366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sc-d.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.410 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket: Geldige APK, gratis tenaamstelling en aflever-check.
Zeer nette Volkswagen Golf GTI TCR afkomstig van 2e eigenaar!
Wij werken enkel op afspraak. Financiering en inruil mogelijk!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Nikkie Willems. Tel: 06-30407366, Whatsapp, of e-mail: info@sc-d.nl
Al onze voertuigen worden standaard geleverd met een geldige APK, gratis tenaamstelling en aflever- check. Garantie en onderhouds-pakketten op aanvraag. Zie onze website: www.sc-d.nl.
6 maanden garantie via Real Garant tegen een meerprijs van *€650,00. Vraag naar de voorwaarden.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Trefwoorden:
R-line s-line sline 1.4 r-line r line Xenon DSG dsg s-tronic stronic automaat 1.6 2.0 tiptronic GTI gti R R20 Navigatie navi tsi TSI turbo GTD gtd tdi TDI bijtelling diesel benzine GTE pano Panoramadak LED led Led RS rs 3.2 4.2 4wd AWD 4-motion VR6 quattro Quattro 211pk 211 184 kw 204 245 A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 S1 S3 S5 S6 S7 Rs3 Rs4 Rs5 Rs6 V6 GMBH WRC wrc station touring 220 230 184 JCW Cooper S Chili, M3 M5 132Kw 180PK Highline Tsi 5-drs 5 deurs 5drs 3-drs 3drs 3 deurs Individual R S&S sport & sound CVO cvo Special Bagger Harley-Davidson, HD, Abarth, ABARTH, 595, 500, POP, pop, 500S, Blue&me, Brock, Mini One, Mini Cooper, Cooper S COOPER, JCW, John Cooper Works, Clubman, Countryman, F56, F57, F60, Park Lane, Chili, Pepper, dealer onderhouden, 19''.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.