Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Highline R|Keyless|Virtual
€ 22.595,-
Bouwjaar | 18-04-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.315 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-546-DP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.315 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-546-DP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MH Golden Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Runstraat 5B |
Postcode | 5107 NH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48146654 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mhgoldencars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
MH Golden Cars is een universeel autobedrijf met jarenlange ervaring met het inkopen en verkopen van mooie occasions. Al onze auto's worden grondig nagekeken, alvorens ze u worden aangeboden. In tegenstelling tot steeds meer collega's leveren wij geen auto's waarvan wij onvoldoende de technische staat kennen.
We leveren dan ook alleen auto's in een technisch goede staat en indien nodig een nieuwe APK.
Omdat wij zeer brede inkoopkanalen hebben kunnen wij al onze occasions aanbieden tegen zeer concurrerende prijzen. Omdat wij veel onderweg zijn om nieuwe auto's in te kopen raden wij u aan om van te voren even te bellen om te voorkomen dat u voor een gesloten deur staat.
Inruil & Fianciering:
Mocht u uw huidige auto willen inruilen, dan is dat uiteraard mogelijk. Graag ontvangen we dan per mail of whatsapp foto's van de in- en exterieur, kilometerstand en eventuele aandachtspunten van uw auto.
Ook voor financiering van uw nieuwe auto kunt u bij ons terecht. Onze medewerkers adviseren en bemiddelen voor u in zowel particuliere als zakelijke financieringen.
Dus overweegt u om voor uw gemak per maand te betalen? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar een van onze adviseurs!
Reservering van een auto mogelijk bij een aanbetaling!
Uiteraard wordt iedereen verwelkomd met een kopje koffie of thee!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.