Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline 110KW/150PK DSG, trekhaak, acc, adaptieve cruise control, lederen multifunctioneel stuurwiel, navigatie, stoelverwarming, 16 LMV, hig

€ 19.950,-

Bouwjaar 05-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.761 km
Deuren 5
Kenteken ZT-195-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline 110KW/150PK DSG, trekhaak, acc, adaptieve cruise control, lederen multifunctioneel stuurwiel, navigatie, stoelverwarming, 16 LMV, hig


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 83.761 km
Deuren 5
Kenteken ZT-195-G Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thur Genderen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kelderstraat 17
Postcode 4265 HG
Plaats Genderen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 351156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thur.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.238 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Das WeltAuto (€ 495 meerprijs):
Een gebruikte auto krijgt pas het predicaat Das WeltAuto als de auto op 130 punten is gecontroleerd en goedgekeurd. De geselecteerde auto's worden getest, gekeurd en vernieuwd totdat deze optimaal geprepareerd zijn.
*Zie voorwaarden in onderstaande link
https://www.dasweltauto.nl/over-ons/ 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Das WeltAuto; Nieuwe APK

Autobedrijf Thur is al ruim 90 jaar een gewaardeerd familiebedrijf in Genderen en omstreken en is officieel merkdealer van Volkswagen, Seat en Volkswagen Bedrijfswagens. Daarom mag u ook bij een occasion van Autobedrijf Thur de kwaliteit van een merkdealer verwachten.
Op particulier aangekochte occassions boven €4500,- verlenen wij 12 maanden garantie*
Op zakelijk aangekochte occassions boven de €4500-, verlenen wij 6 maanden garantie*
*Indien er fabrieksgarantie op het voertuig zit is dat leidend.
Daarnaast biedt Autobedrijf Thur ook diverse mogelijkheden op het gebied van verzekering en financiering. Hoewel deze site zo accuraat mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en fouten in de gegevens ten allen tijde voorbehouden en kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie