Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 245 pk Performance|Pano|Keyless|DCC|Full
€ 27.995,-
Bouwjaar | 17-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.663 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-546-PP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.663 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-546-PP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MD Auto-Centrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galliërsweg 59 |
Postcode | 5342 PN |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24341380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mdauto-centrum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Let op alléén geopend op afspraak! Weekenden en in avonden ook geopend.
Zie hieronder de onderscheidende opties van de GTI Performance:
- Automaat
- Panoramadak
- Groot scherm
- DCC (Dynamic chassis control)
- Grootlicht assistent
- Carplay
- Led Koplampen
- Achteruitrijcamera
- 19 Inch Santiago velgen
- Blindspot
- Mode knop
- Keyless entry & start
- Stoelverwarming
- Lijn assist/stuurhulp
- Climate control
- Adaptive cruise control (file assistent)
- Dealer onderhouden
- 4x Nieuwe banden
6 en 12 maanden garantie mogelijk. Vraag voor meer info.
2 handzendersleutels aanwezig
Dealeronderhouden:
23-01-2023 Inspectie bij 78.637 km
30-05-2022 Olieservice bij 73. 121 km
22-02-2022 inspectie bij 69.914 km
03-03-2021 Inspectie met olieservice bij 47.789 km
22-04-2020 Inspectie bij 29.700 km
29-01-2020 Olieservice bij 23.896 km
Wanneer onze occasion niet meer is voorzien van fabrieksgarantie is het mogelijk om garantie bij te kopen. Informeer naar de mogelijkheden.
Tevens raden wij u aan, om ons altijd even te bellen alvorens u komt. Om te checken of de auto waar uw interesse bij ligt, nog altijd aanwezig is. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
Mocht u een auto willen inruilen dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het in- exterieur, kilometerstand en vermeld daarbij eventuele beschadigingen en of mankementen. De foto's kunt u sturen via WhatsApp naar: 06 24 34 13 80 of op onze website bij het inruilformulier.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Mocht u nog vragen hebben of eventuele interesse kunt u ons bellen of mailen. We staan u graag te woord!
Volg ons ook op instagram: MDauto_centrum
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.