Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R

€ 24.740,-

Bouwjaar 07-09-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.451 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R


€ 24.740,-

Algemeen

Bouwjaar 07-09-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.451 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosfeer & Co. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Peelbaan 10
Postcode 5121 DB
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.427 kg
Wielbasis: 263 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Volkswagen Golf 2.0 4Motion R 2017 | CLIMA | CARPLAY | NAVI | PDC | ACC | DIGITAL DASH | En nog veel meer...

De Volkswagen Golf 2.0 4Motion R 2017 is een sportieve hatchback die opvalt door zijn krachtige prestaties, geavanceerde technologie en verfijnde ontwerp. Onder de motorkap bevindt zich een 2.0-liter viercilinder turbomotor die 310 pk en 400 Nm koppel produceert. Dit vermogen wordt via een 6-versnellings handgeschakelde transmissie of een optionele 7-versnellings DSG-automaat naar de vier wielen gestuurd dankzij het 4Motion vierwielaandrijvingssysteem. Deze combinatie zorgt voor een indrukwekkende acceleratie van 0 naar 100 km/u in slechts 4,6 seconden, terwijl de topsnelheid elektronisch begrensd is op 250 km/u.

Het exterieur van de Golf R 2017 straalt sportiviteit uit met zijn strakke lijnen en aerodynamische profiel. LED-koplampen en achterlichten verbeteren de zichtbaarheid en geven de auto een moderne uitstraling. De standaard 18-inch lichtmetalen velgen kunnen optioneel worden vervangen door 19-inch exemplaren voor een nog dynamischere look.

Binnenin biedt de Golf R een hoogwaardige en sportieve omgeving. Het interieur is afgewerkt met premium materialen en bevat tal van technologieën, zoals een geavanceerd infotainmentsysteem met touchscreen, digitale instrumenten en diverse rijhulpsystemen. De sportstoelen bieden uitstekende steun, wat bijdraagt aan een comfortabele en betrokken rijervaring.

Kortom, de Volkswagen Golf 2.0 4Motion R 2017 combineert krachtige prestaties met een stijlvol ontwerp en geavanceerde technologie, waardoor het een uitstekende keuze is voor liefhebbers van sportieve hatchbacks.


Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.

Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbetreffende voertuig altijd even te controleren. Bij enige twijfel kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om de gegevens en specificaties te bespreken.

Alle bezichtigingen en/of proefritten gaan uitsluitend op afspraak. Wij raden u daarom aan altijd even contact op te nemen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie