Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance DSG ? 337 PK ? RACINGLINE ? AKRAPOVIC ? EIBACH ? TCR Diffuser ? VW ONDERHOUDEN

€ 31.945,-

Bouwjaar 27-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.691 km
Deuren 5
Kenteken X-913-JJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 247 kW (336 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance DSG ? 337 PK ? RACINGLINE ? AKRAPOVIC ? EIBACH ? TCR Diffuser ? VW ONDERHOUDEN


€ 31.945,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.691 km
Deuren 5
Kenteken X-913-JJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 247 kW (336 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Oss B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lichtstraat 21A
Postcode 5349 CA
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)412 - 465299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenteross.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - dec 2018
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 462 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

**Een perfect samengestelde Golf GTI Performance met de juiste aanpassingen. Complete documentatie en facturatie aanwezig.**

- Volledig Volkswagen Dealer onderhouden! Laatste beurt, tevens grote beurt bij 52.001 km
- Chiptuning Stage 1 + naar 337 PK en 462 Nm (Door VagTechniek, factuur en uitdraai grafiek aanwezig!)
- DSG Tuning Stage 1 (Door VagTechniek, factuur aanwezig!)
- Eibach verlagingsveren + uitlijning! (factuur en uitdraai uitlijning aanwezig!)
- Racingline R600 intake + Turbo 90 inlet + Hi-Flow intake hose
- TCR Diffuser
- Zaero Design Voorspoiler + Sideskirts
- Custom uitlaatsysteem met Akrapovic uitlaattips
- Volledig dak en spoiler in hoogglans zwart (geen wrap maar gespoten!)

**Onderscheidende opties**

- 19" Lichtmetalen Sportvelgen!
- Navigatiesysteem Professional
- DCC Mode (Eco / Comfort / Normal / Sport / Individual)
- Apple Carplay & Android Auto
- Panorama / Schuifdak
- Laptimer
- Keyless Entry & Go
- DynAudio Geluidsinstallatie
- Standkachel af fabriek met afstandsbediening
- Achteruitrijcamera
- Parkeersensoren + parkeerassistentie
- Lijnassistentie
- Dodehoekassistentie
- Adaptieve Cruise Control
- Automatische Airco (ECC)
- Stoelverwarming
- Schakelflippers
- Elektrisch inklapbare + verwarmbare buitenspiegels
- Dimmende binnenspiegel
- Grootlichtassistentie

**Onderhoudshistorie**

1. Volkswagen Dealer - 20.803 km - 25/06/2020
2. Volkswagen Dealer - 28.648 km - 30/06/2021
3. Volkswagen Dealer - 37.736 km - 11/07/2022
4. Volkswagen Dealer - 38.659 km - 20/09/2022
5. Volkswagen Dealer - 52.001 km - 25/09/2023

**Aflevering**

Wij hanteren geen afleveringskosten!

**Financiering / Lease**

Liever de Golf GTI Performance financieren/leasen? Ook dat is mogelijk, vraag naar mogelijkheden!
Let op! Geld lenen kost geld!

= Bedrijfsinformatie =

Autocenter Oss is een bij de BOVAG aangesloten familiebedrijf waar u sinds 1995 terecht kunt voor al uw auto-gerelateerde zaken. In de afgelopen jaren hebben wij ons gespecialiseerd in de in- en verkoop van jong gebruikte occasions.
U bent van harte welkom om een kijkje te nemen in onze showroom.

Lees onze klanten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie