Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD LEER NAVI CAMERA BLUETOOTH LM VELGEN

€ 13.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-12-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 216.575 km
Deuren 5
Kenteken NP-436-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD LEER NAVI CAMERA BLUETOOTH LM VELGEN


€ 13.940,-

Algemeen

Bouwjaar 19-12-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 216.575 km
Deuren 5
Kenteken NP-436-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Fens Occasion Center Dongen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lage Ham 106
Postcode 5102 AE
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26850666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.focd.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - mrt 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal

Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Volkswagen Golf. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Deze diesel heeft een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Deze Volkswagen is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Om te voorkomen dat u tijdens lange ritten achter het stuur in slaap valt, is deze auto voorzien van vermoeidheidsherkenning. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft.

Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

NEEM VOOR U WILT KOMEN KIJKEN NAAR EEN AUTO TELEFONISCH CONTACT MET ONS OP 0162-313775 (optie 2) U BENT VAN HARTE WELKOM VOOR PROEFRIT!
Overige in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie