Volkswagen Golf 1.6 TDI Comfortline BlueMotion CRUISE NAP
€ 8.249,-
Bouwjaar | 15-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SZD-09 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 1-SZD-09 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Store Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 107 |
Postcode | 5015 AS |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstoretilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Volkswagen Golf biedt alles wat u van een auto verlangt. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ontspannen rijden begint met de juiste zit. Daar zorgen de comfortstoelen wel voor. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het origineel navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. Ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, bestuurders-informatie-systeem, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat je probleemloos op je plek blijft. En zodra je het gaspedaal activeert, rijd je zo weg.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Elk bij ons aangekochte occasion word gratis op locatie voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs. Geen bijkomende extra kosten. Inruil van uw auto is altijd mogelijk. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen nodigen we u graag uit om een bezoek te brengen in onze showroom. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide e-mail met daarin een zo goed mogelijk beschrijving van u auto met mogelijke foto's en prijsindicatie. Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging.
Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.