Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion?Panoramadak?Maxton Design?Stoelverwarming?Achteruitrijcamera?Cruise Control?Apple Carplay?Open Dak?R
€ 14.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-634-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion?Panoramadak?Maxton Design?Stoelverwarming?Achteruitrijcamera?Cruise Control?Apple Carplay?Open Dak?R
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XZ-634-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 199 kW (271 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoOnline Loon op zand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoogt 12B |
Postcode | 5175 AX |
Plaats | Loon op Zand |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2009 - jan 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.441 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Volkswagen Golf 2.0 R 4-Motion?Panoramadak?Stoelverwarming?Achteruitrijcamera?Maxton Design?Cruise Control?Apple Carplay?Open Dak?R
Bouwjaar: 2012
Kilometerstand: 200.140
Onverwoestbaar als merk. Al jaren en jaren. Wat kunnen we nog meer zeggen? Volkswagen. Das Auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder benzinemotor en de automatische transmissie. Deze Volkswagen Golf komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. In weer en wind een cabriosensatie? Dat kan met het riante glazen panoramadak. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
Muziek, radio, podcasts, routeinformatie: het audio-installatiesysteem is gekoppeld aan het navigatiesysteem en levert het allemaal in topkwaliteit, inclusief bluetooth. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Deze Volkswagen is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Volkswagen Golf perfect op z?n plaats tot u weer verder rijdt. Langere remweg, meer brandstofverbruik: slappe banden zijn niet wenselijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.