Volkswagen Golf R-Line 1.4 16V Easyline

€ 5.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-10-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.189 km
Deuren 2
Kenteken GS-750-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Volkswagen Golf R-Line 1.4 16V Easyline


€ 5.000,-

Algemeen

Bouwjaar 14-10-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.189 km
Deuren 2
Kenteken GS-750-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Maarens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Alcoalaan 8J
Postcode 5151 RW
Plaats Drunen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 745558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfmaarens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4199 x 1779 x 1479 cm
Wielbasis: 2.578 cm
Inhoud laadruimte: 350/1.305 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 195/65R15

Auto word verkocht in opdracht van een klant!

Volkswagen Golf R-Line 1.4 16v Easyline

Ervaar de perfecte balans tussen stijl en efficiëntie met de Volkswagen Golf R-Line 1.4 16v Easyline. Deze sportieve hatchback combineert een opvallend ontwerp met een zuinige 1.4-liter motor, wat zorgt voor indrukwekkende prestaties. De R-Line-uitvoering voegt sportieve accenten toe aan het uiterlijk en het interieur, waardoor elke rit een plezier wordt. Of je nu de stad doorkruist of de snelweg op gaat, de Golf R-Line biedt het beste van beide werelden.


Algemene informatie
Aantal deuren: 3
Modelreeks: 2003 - 2008
Modelcode: V, 1K
Kleur: licht blauw

Technische informatie
Vermogen: 59 kW (80 PK)
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.128 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Media,antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 kg
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Opties en accessoires
airco
audio-navigatiesysteem
lichtmetalen velgen 19"
metaalkleur
parkeersensoren voor + achter
achterbank in delen neerklapbaar
alarm klasse 1(startblokkering)
Anti Blokkeer Systeem
bestuurdersairbag
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
elektrische ramen voor
elektronische remkrachtverdeling
hoofd airbag(s) achter
hoofd airbag(s) voor
hoofdsteunen achter
hoofdsteunen anti-whiplash
passagiersairbag
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
zij airbag(s) voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie