Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline app carplay radio

€ 7.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.891 km
Deuren 5
Kenteken K-483-XG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline app carplay radio


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.891 km
Deuren 5
Kenteken K-483-XG Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf GC Vorstenbosch
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molendijk-Zuid 5
Postcode 5482 WZ
Plaats Schijndel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5493169 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfgcvorstenbosch.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.133 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,5 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Van de kleinste stadsauto tot de grootste suv, elke Volkswagen is stijlvol, vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Wanneer u kennismaakt met deze Golf ziet u dat overal terug. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger.

Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!



U Bent welkom in ons bedrijf dat zich al meer dan 50 jaar bezig houdt met het ONDERHOUD van Auto's
U kunt ook bij ons terecht voor onderhoud,reparatie's, apk + roettest, Verkoop van Auto's
en ons bedrijf ligt zo'n 12 km van uit 's hertogenbosch
kijk op onze website WWW AUTOBEDRIJFGCVORSTENBOSCH NL
koffie staat klaar
en onze auto's zijn 's avonds tebezichtigen op telefonische afspraak bgg kun u bellen op 06-55165846
OMDAT op internet met lage prijzen wordt geadverteerd zijn wij genoodzaakt om AFLEVERINGSKOSTEN te tellen
afleveringscontro

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie