Volkswagen Golf 2.0 GTI Edition 35
€ 9.450,-
Bouwjaar | 01-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.315 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-819-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 172 kW (234 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.315 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-819-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 172 kW (234 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Coen Jansen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Alphenseweg 1a |
Postcode | 5133 NE |
Plaats | Riel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5081438 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicecoenjansen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 247 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 223 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK en RDW-leges.
Supermooie Volkswagen Golf GTI in een full option uitvoering. Goed en netjes onderhouden.
De verkoopprijs is exclusief garantie en afleveringsbeurt. Inbegrepen: geldige APK en RDW-leges, RDW (NAP) teller rapport (mits beschikbaar), inspectie- en vloeistofcontrole en de tenaamstelling van de auto
Optioneel: Het Top Afleverpakket, hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, nieuwe APK keuring (mits keuringsdatum binnen 1 jaar is), nieuwe mattenset, poetsbeurt, 20 liter brandstof en 1 jaar BOVAG garantie voor € 950,00.
Autoservice Coen Jansen is een zeer servicegericht autobedrijf wat lid is van de BOVAG. Onze auto's worden in eigen werkplaats vakkundig klaargemaakt en afgeleverd met BOVAG garantie (indien van toepassing) en een geldige APK. Ook kunnen wij zelf uw inruil vrijwaren en uw nieuwe aanwinst tenaamstellen. Buiten de openingstijden zijn wij telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-53671316.
Deze advertentie is met zorg op internet geplaatst. Mochten er onverhoopt toch fouten in staan, dan kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.