Volkswagen Golf 2.0 GTI Edition 35 | Adaptief Onderstel | Xenon LED | Dealeronderhouden

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.713 km
Deuren 5
Kenteken TS-768-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 174 kW (237 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI Edition 35 | Adaptief Onderstel | Xenon LED | Dealeronderhouden


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.713 km
Deuren 5
Kenteken TS-768-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 174 kW (237 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Somers Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Havendijk 10A
Postcode 4731 KX
Plaats Oudenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)165 - 326167 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.somersautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 247 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.301 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

In perfecte staat verkerende Golf GTI Edition 35 met volledige Volkswagen dealer historie. Geen kapot getunede GTI maar van een liefhebber, voor een liefhebber. Auto staat in keramische coating.

= Bedrijfsinformatie =

Genoemde prijs is een scherpe internetprijs. Inruil en financieren/leasen is mogelijk. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG, RDW erkend en lid van de Nationale Autopas. We berekenen geen afleverkosten, omdat een technisch en optisch goede auto bij Somers Automotive vanzelfsprekend is. Vrijwel al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden verkocht met Autotrust garantie. Autotrust biedt verschillende dekkingsniveaus, van basis tot zeer uitgebreid. U kiest zelf of u 6, 12 of 24 maanden garantie wil. Voor het volledig aanbod occasions plus de aanvullende diensten kijk op onze internetsite www.somersautomotive.nl. Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.

WIJ ZIJN 'S AVONDS EN OP ZONDAG TELEFONISCH BEREIKBAAR TOT 21 UUR. Omdat wij vaak onderweg zijn voor de inkoop van dealeroocasions GRAAG BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OP 0165-326167.

Adres: Havendijk 10A, 4731KX Oudenbosch
(Tijdelijke locatie, terwijl wij ons nieuwe bedrijfspand realiseren)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie