Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline AUTOMAAT R-line pakket
€ 6.750,-
Bouwjaar | 19-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-005-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.028 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-005-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Galen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 7108 |
Postcode | 5692 HC |
Plaats | Son |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25310990 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvangalen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.261 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
EKKERSRIJT 1102 5692 AC SON EN BREUGEL Tel: 06-13530589. OOK VOOR ONDERHOUD EN APK VOOR SCHERPE EN EERLIJKE PRIJZEN, BENT U BIJ ONS AAN HET JUISTE ADRES. INRUIL MOGELIJK TEVENS AUTO'S TE KOOP GEVRAAGD. DIRECT EEN VRIJWARING EN GELD. OPENINGSTIJDEN: MAANDAG 12:00 - 17:30 DINSDAG 09:00 - 17:30 WOENSDAG 09:00 - 18:00 DONDERDAG 09:00 - 18:00 VRIJDAG 09:00 - 18:00 ZATERDAG 09:00 - 16:00 GRAAG EVEN BELLEN VAN TE VOREN, ZODAT U NIET VOOR EEN GESLOTEN POORT STAAT EKKERSRIJT 7108 5692HC SON EN BREUGEL Tel: 06-13530589. DE KOFFIE STAAT KLAAR,ALTIJD EN VOOR IEDEREEN!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.