Volkswagen Golf 2.0 GTI Clubsport?Panoramadak?Virtual Cockpit?Adaptive Cruise Control?Stoelverwarming?Apple Carplay?Stuurverwarming?Open Dak?Sfeerverlichting?

€ 41.950,-

Bouwjaar 30-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.678 km
Deuren 5
Kenteken P-279-HN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI Clubsport?Panoramadak?Virtual Cockpit?Adaptive Cruise Control?Stoelverwarming?Apple Carplay?Stuurverwarming?Open Dak?Sfeerverlichting?


€ 41.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.678 km
Deuren 5
Kenteken P-279-HN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoOnline Loon op zand
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hoogt 12B
Postcode 5175 AX
Plaats Loon op Zand
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoonline.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • achterspoiler
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 147 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
CO2-uitstoot: 169 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Volkswagen Golf 2.0 GTI Clubsport?Panoramadak?Virtual Cockpit?Adaptive Cruise Control?Stoelverwarming?Apple Carplay?Stuurverwarming?Open Dak?Sfeerverlichting?

Bouwjaar: 2021
Kilometerstand: 43.678

Betrouwbaar in kwaliteit, een topper in rijprestaties en qua conditie in blakende vorm. Deze Volkswagen Golf staat voor u klaar! Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Deze Volkswagen Golf legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Relaxt én fit op weg? Dan geniet u zeker van de comfortstoelen. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panoramadak. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, metallic lak en start-stopsysteem.

De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Audio-aanpassingen doen zonder de weg uit het oog te verliezen? Daar zorgt de audiobediening op het stuur voor! En dan is deze auto ook nog eens voorzien van parkeersensoren voor en achter en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Het verhaal achter de Signature Cars van Next-Move.

Onze Next-Move Signature auto's zijn zo gemaakt zoals wij ze zelf zouden willen rijden.
De auto's die wij aanbieden zijn apart en hebben dat persoonlijke tintje die je nergens anders zult vinden. Het woord standaard kennen wij niet, onze auto's bieden meer, zoveel meer en zijn een inspiratie voor iedere autofanaat.

Onze Signature Cars staan voor pure passie en wij zijn net zo enthousiast om de perfecte au

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie