Volkswagen Golf 1.9 TDI Schuifdak Airco Cruise Trekhaak

€ 1.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-07-1999
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 345.443 km
Deuren 5
Kenteken 85-DF-HT Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud -
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.9 TDI Schuifdak Airco Cruise Trekhaak


€ 1.650,-

Algemeen

Bouwjaar 14-07-1999
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 345.443 km
Deuren 5
Kenteken 85-DF-HT Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kepers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Den Uitvanck 17
Postcode 5688 XG
Plaats Oirschot
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53434236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
CO2-uitstoot: 138 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Aantal sleutels: 3

= Bedrijfsinformatie =

Bent u geinteresseerd in een van onze occasions?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.
Bel of whatsapp ons voor de mogelijkheden 0653434236.

LET OP!
Wij raden u tevens aan om altijd even te bellen of aan te kondigen voordat u langs komt, om te controleren of het voertuig waarin u interesse heeft ook nog beschikbaar is, dit om teleurstellingen te voorkomen! 0653434236

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie en inhoud in deze advertentie correct weer te geven.
Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie, spel en typfouten in de advertentie.
Mocht er een optie of bepaalde informatie specifiek belangrijk zijn voor u?
Neem dan contact op met de verkoper voor aanvullende vragen en informatie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie