Volkswagen Golf Cabriolet 1.6
€ 1.750,-
Bouwjaar | 06-03-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.633 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 23-RJ-SR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-03-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 230.633 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 23-RJ-SR Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firma van Soest |
Contactpersoon | Eric |
Adres | Roosendaalsebaan 46 |
Postcode | 4744 SM |
Plaats | Bosschenhoofd |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 341400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tonvansoest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf Cabriolet 1.6
- Kenteken: 23-RJ-SR
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Cabriolet
- Tellerstand: 230633 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1997
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 1595 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1130 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- Startonderbreker
Technische informatie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten en gewichten
GVW: 1.580 kg
Afmetingen (LxBxH): 402 x 170 x 140 cm
Wielbasis: 248 cm
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 135 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf Cabriolet komt uit 1997, werd geleverd van 01-03-1996 tot 30-04-1998 en kostte toen € 22,972.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1595 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.9 seconden. De wegenbelasting bedraagt € 117.- per kwartaal.
Firma van Soest
Roosendaalsebaan 46
4744 SM Bosschenhoofd
31165341400
verkoop@tonvansoest.nl
www.tonvansoest.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.