Volkswagen Golf 1.6 Milestone, e APK 4-2025. 1e eigenaar, NAP
€ 1.450,-
Bouwjaar | 23-02-1996 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.211 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NR-DX-89 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-1996 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.211 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | NR-DX-89 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Martie van Ham |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zeelandsedijk 19 |
Postcode | 5408 SL |
Plaats | Volkel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51280333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.martievanham.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/70 R13
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 170 x 141 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 979 kg
Laadvermogen: 546 kg
GVW: 1.525 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
!!!!!!!!!!!!!!!!LET OP LET OP LET OP LET OP LET OP LET OP EERST LEZEN EERST LEZEN EERST LEZEN EERST LEZEN EERST LEZEN EERST LEZEN EERST LEZEN!!!!!!!!!!!
Als de advertentie nog aanwezig is, is de auto nog beschikbaar en kunt u zich de moeite (en mijn tijd) besparen met de vraag of de auto nog beschikbaar is!
KIJK OP MIJN WEBSITE VOOR MEER goedkope auto's.
Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.
Altijd ongeveer 30 auto's op voorraad in de goedkopere prijsklasse!
Alle auto's met een goede of een nieuwe APK.
Bezoek onze website voor het actuele aanbod: www.martievanham.nl
Tel:06-51280333, Zeelandsedijk 19 5408SL Volkel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.