Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline

€ 3.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 229.077 km
Deuren 5
Kenteken 38-PX-KN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline


€ 3.250,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 229.077 km
Deuren 5
Kenteken 38-PX-KN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hanenberg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hooghei 5a
Postcode 5258 SX
Plaats Berlicum
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5032249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhanenberg.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.6 FSI Comfortline



- Kenteken: 38-PX-KN
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 229077 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BLP
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1195 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 15"
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Binnenspiegel aut. dimmend
- CV met afstandsbediening
- Elek. bedienbare ramen
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Startonderbreker
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Technische informatie

Aandrijving: Voorwielaandrijving

Bandenmaat: 195/65 R15

Acceleratie (0-100): 10,8 s

Topsnelheid: 192 km/u



Maten en gewichten

GVW: 1.810 kg

Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm

Wielbasis: 258 cm



Interieur

Interieur: Antraciet, Stof



Milieu

CO2-uitstoot: 158 kg

Emissieklasse: Euro 4



Verbruik

Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)

Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)



Staat

Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)



Financiële informatie

Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal



Afleverpakketten

Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Incl afleverkosten!!



Exterieur

- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

- Lichtmetalen velgen 15"



Veiligheid

- Airbag(s) hoofd achter

- Airbag(s) hoofd voor

- Airbag(s) side voor

- Airbag passagier



Overig

- CV met afstandsbediening

- Sportvelgen

Autobedrijf Hanenberg
Hooghei 5a
5258SX Berlicum
073-5032249
info@autobedrijfhanenberg.nl

www.autobedrijfhanenberg.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie