Volkswagen Golf 4 GTI 25 Jahre jubileum 1.8 20V Turbo 180pk Geheel originele perfecte staat 175dkm
€ 13.950,-
Bouwjaar | 2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Volkswagen Golf 4 GTI 25 Jahre jubileum 1.8 20V Turbo 180pk Geheel originele perfecte staat 175dkm
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hamilton Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 8 |
Postcode | 5627 BS |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15081548 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hamiltonautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2002 - mrt 2004
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 222 km/u
Ledig gewicht: 1.252 kg
Wielbasis: 251 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Te Koop:
Volkswagen Golf 4 GTI 25 Jahre Job Jubileum GTI
Bouwjaar: 2002
Kleur : Reflex zilver metallic
KM stand : 175.000
Opties :
Recaro Sport Interieur
Radio Gamma
CD Wisselaar
Nokia versterker actief speaker systeem origineel Volkswagen
Climatronic (automatische airco )
Stoelverwarming
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Automatisch dimmende binnenspiegel
Cruisecontrol
Boardcomputer
Bekerhouders
Airbag's
Aluminium interieur accenten
Electrische ramen
Elektrische spiegels
Lederen Sportstuur
Bestuurders info systeem
ABS
ESP
18 Inch BBS RC velgen
Milltek Sportuitlaat
Alarmsysteem
Onderhoudshistorie + boekjes aanwezig
NAP
Het betreft hier een zeer nette en unieke Golf 4 GTI 25 Jahre welke in een volledig originele staat verkeert!! Unieke liefhebbersauto youngtimer collectorsitem!!
Prijs € 13.950,-
Inruil en Financiering mogelijk.
Bezichtiging volgens afspraak.
Bezoekadres: Industrieweg 8 5627 BS Eindhoven
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marc Hamilton. Tel: 06-15081548 of e-mail: info@hamiltonautomobielen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.