Volkswagen Golf 2.3 V5 GTI 170pk/125kW | Recaro | Spoiler | Xenon | Climate | Cruise | Afneembare trekhaak | etc. etc.
€ 3.950,-
Bouwjaar | 02-01-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 341.798 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-GK-LR Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.324 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Volkswagen Golf 2.3 V5 GTI 170pk/125kW | Recaro | Spoiler | Xenon | Climate | Cruise | Afneembare trekhaak | etc. etc.
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 341.798 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-GK-LR Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.324 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf P. van de Ven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 25 |
Postcode | 5527 AJ |
Plaats | Hapert |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)497 - 591766 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pvandeven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2000 - mei 2002
Modelcode: IV, 1J
Technische informatie
Koppel: 225 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.214 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): A1 - Afleverpakket personenauto: Bij P. van de Ven kunt u er vanuit gaan dat elke auto een grondige inspectie heeft gehad. We kunnen u precies vertellen wat we gezien hebben zodat u weet wat u koopt. Wilt u extra zekerheid? Dat kan met het A1 - afleverpakket. Hierbij krijgt u aanvullende zekerheden tegen een meerprijs van €695. Hieronder leest u welke zekerheden het A1 afleverpakket allemaal bevat. - 12 maanden A1 (BOVAG) garantie - Onderhoudsbeurt conform fabrieksschema - Minimaal 12 maanden APK - Uitgebreide inspectie op 130 punten - Reiniging in- en exterieur - Minimaal 15 liter brandstof - 12 maanden Pechhulp in Europa - Gratis vervangend vervoer tijdens reparatie, binnen de garantieperiode Ook is het mogelijk deze auto geheel of deels te financieren. Vraag naar de voorwaarden. Nieuwsgierig geworden naar deze prachtige auto? Neem gerust contact op met onze verkoopadviseurs voor een afspraak en een overtuigende proefrit! Contactgegevens: 0497-591766 verkoop@pvandeven.nl Graag tot ziens!
Dit afleverpakket bevat: A1 Occasions (12 maanden); BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
Bij P. van de Ven kunt u er vanuit gaan dat elke auto een grondige inspectie heeft gehad. We kunnen u precies vertellen wat we gezien hebben zodat u weet wat u koopt. Wilt u extra zekerheid? Dat kan met het A1 - afleverpakket. Hierbij krijgt u aanvullende zekerheden tegen een meerprijs van €695. Hieronder leest u welke zekerheden het A1 afleverpakket allemaal bevat.
- 12 maanden A1 (BOVAG) garantie
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksschema
- Minimaal 12 maanden APK
- Uitgebreide inspectie op 130 punten
- Reiniging in- en exterieur
- Minimaal 15 liter brandstof
- 12 maanden Pechhulp in Europa
- Gratis vervangend vervoer tijdens reparatie, binnen de garantieperiode
Meer informatie op www.pvandeven.nl/afleverpakket
Ook is het mogelijk deze auto geheel of deels te financieren. Vraag naar de voorwaarden.
Nieuwsgierig geworden naar d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.