Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline R line

€ 22.440,-

Bouwjaar 27-02-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.939 km
Deuren 5
Kenteken RT-583-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline R line


€ 22.440,-

Algemeen

Bouwjaar 27-02-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.939 km
Deuren 5
Kenteken RT-583-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosfeer & Co. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Peelbaan 10
Postcode 5121 DB
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4356 x 1799 x 1492 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.238 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.338 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline | R LINE | CARPLAY | PDC | PANORAMDAK | ACC | KEYLESS GO | DYNA AUDI | DIGITAL DASH | En nog veel meer...

De Volkswagen Golf 7.5 1.5 TSI R-Line uit 2018 is een verfijnde en sportieve auto die de kenmerkende stijl van de Golf-serie combineert met krachtige prestaties en geavanceerde technologie. Met zijn gestroomlijnde ontwerp en opvallende R-Line accenten straalt hij een dynamische uitstraling uit.

Onder de motorkap vind je een krachtige 1.5-liter TSI-motor die zowel efficiënt als responsief is. Deze motor levert voldoende vermogen om soepel door het verkeer te manoeuvreren en biedt tegelijkertijd een uitstekende brandstofefficiëntie.

Het interieur van de Golf 7.5 1.5 TSI R-Line is uitgerust met hoogwaardige materialen en geavanceerde technologische functies. Het ergonomische ontwerp van het dashboard zorgt voor een intuïtieve bediening van de verschillende functies, terwijl het optionele infotainmentsysteem en het digitale instrumentenpaneel een moderne en geconnecteerde rijervaring bieden.

Wat rijcomfort betreft, biedt de Golf 7.5 1.5 TSI R-Line een uitgebalanceerde mix van sportiviteit en comfort. De sportophanging zorgt voor een dynamische rijervaring, terwijl het comfortabele interieur en de geavanceerde rijhulpsystemen zorgen voor een ontspannen en veilige rit, ongeacht de omstandigheden op de weg.

Kortom, de Volkswagen Golf 7.5 1.5 TSI R-Line uit 2018 is een veelzijdige en stijlvolle auto die uitblinkt in prestaties, comfort en technologie, en een genot is om in te rijden.


Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.

Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbetreffende voertuig altijd even te controleren. Bij en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie