Volkswagen Golf 1.5 TSI Comfortline Business DSG automaat 5drs Virtual Cockpit, Navi, enz.
€ 19.949,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-025-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI Comfortline Business DSG automaat 5drs Virtual Cockpit, Navi, enz.
€ 19.949,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-025-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service Oprins |
Contactpersoon | Edward Fase |
Adres | Mathenessestraat 27-29 |
Postcode | 4834 EA |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40105658 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoprins.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1): 12 Maanden Bovag garantie Apk minimaal 6 maanden. Bovag 40 punten Check. De auto is gewassen en gestofzuigd. Tenaamstelling van voertuig. Vrijwaren van inruil. U bent bij ons een klant en geen klantnummer.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Je merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Volkswagen Golf is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen en laat jullie bloedsomloop stimuleren door de massagefunctie. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Extra opties op deze auto zijn: automatische airconditioning, DAB ontvangst, parkeersensoren achter, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. De forward collision warning r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.