Volkswagen Golf 1.5 eTSI 130pk DSG R-Line Navigatie Pdc Acc Clima
€ 34.940,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.680 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-876-NT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.680 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-876-NT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TB Volkswagen Halsteren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenspil 40 |
Postcode | 4661 TZ |
Plaats | Halsteren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 650230 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tb.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - jun 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket Excellent tot 175PK: 14 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
o OPENINGSTIJDEN o
TB Volkswagen Halsteren staat 6 dagen per week voor je klaar. Op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.
o CONTACT o
Neem direct contact met ons op via: 0164-650230 of via WhatsApp: 06-55725428.
o TOTALE VOORRAAD o
Wij hebben altijd zeer scherpe deals op nieuwe auto's en aantrekkelijke jonge occasions.
Bekijk ons totale aanbod op www.tbvolkswagen.nl
o AFLEVERPAKKET o
Deze prijs is inclusief ons afleverpakket Comfort. Kijk op www.tb-occasioncenter.nl/afleverpakketten voor al onze mogelijkheden.
o ONLINE KOPEN? o
Wij bieden de mogelijkheid om volledig online een occasion te kopen. Makkelijk én snel. Natuurlijk met de vertrouwde voorwaarden, service en garantie zoals je deze van ons gewend bent.
Meer informatie vind je op: www.tb.nl/onlinesales
o ZAKELIJK RIJDEN? o
Via onze eigen, onafhankelijke leasemaatschappij TB Lease kan je iedere auto voordelig leasen per maand. We maken graag een aantrekkelijk persoonlijk voorstel voor je!
Vraag direct een offerte aan via: www.tblease.nl/offerte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.