Volkswagen Golf 1.4 Turijn 369.DKM AIRCO LPG / G3 APK 15-02-2024

€ 2.199,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-01-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 369.139 km
Deuren 3
Kenteken 64-KTH-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Volkswagen Golf 1.4 Turijn 369.DKM AIRCO LPG / G3 APK 15-02-2024


€ 2.199,-

Algemeen

Bouwjaar 27-01-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 369.139 km
Deuren 3
Kenteken 64-KTH-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Esch Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Huufkes 13
Postcode 5674 TL
Plaats Nuenen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2028176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanesch-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 Turijn 369.DKM AIRCO LPG / G3 APK 15-02-2024


- Kenteken: 64-KTH-5
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 369139 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: LPG G3 / Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld 5
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BCA
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 1182 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 238 - 252 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Sportvelgen

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Zoek je een auto, of Das Auto? Bij Volkswagen zijn ze niet erg bescheiden, maar ze hebben wel een beetje gelijk. Kiezen voor Volkswagen is kiezen voor een totale auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en in delen neerklapbare achterbank.

Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

Welkom bij Van Esch autos

De koffie staat voor U klaar.
WIJ ZIJN OOK IN DE AVOND UREN OPEN EN ZON OF FEESTDAGEN OP AFSPRAAK

*Prijs betreft een zeer scherpe meeneemprijs.
*AL onze auto`s zijn NAP (nationale autopas) goedgekeurd.
*Garantie tegen meerprijs mogelijk via autotrust
*Inruil is indien gewenst mogelijk
*Aantrekkelijke financiering mogelijkheden
*APK eventueel bij aflevering

Van Esch Auto's
De Huufkes 13
5674TL Nuenen
040-2028176
info@vanesch-autos.nl

www.vanesch-autos.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie