Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 TSI GTI
€ 14.900,-
Bouwjaar | 10-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.617 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | S-138-ZZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.617 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | S-138-ZZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDW Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tilburgseweg 113 |
Postcode | 5061 CC |
Plaats | Oisterwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12706783 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdw-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
GVW: 1.455 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf Cabriolet komt uit 2012, werd geleverd van 28-05-2012 tot 31-05-2015 en kostte toen € 53.815,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 155 kW (211 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 235 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,7 liter per 100 km en hij weegt 1455 kg. De APK is geldig tot 10-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 234,42 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Onze verkoopprijs is een All-In prijs. Wij rekenen geen afleveringskosten!
Garantie:
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en bieden standaard 12 maanden BOVAG garantie
Inruil:
Inruil van uw huidige auto is mogelijk bij VDW Cars
Wij verzorgen u graag een nette, reële offerte. Stuur hiervoor een E-mail of een Whatsapp naar ons met de volgende gegevens: Kenteken, Kilometerstand, Foto's en eventuele bijzonderheden of vul onze inruilformulier in op onze website.
Bezichtiging:
Heeft u interesse in een van onze auto's? Maak dan voor vertrek een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag van 09:00-17.00 uur
Zaterdag van 10:00-15:00
Zondag op afspraak geopend
Buiten deze tijden enkel op afspraak geopend!
VDW Cars
Tilburgseweg 113
5061 CC Oisterwijk
Tel. 0612706783
info@vdw-cars.nl
www.vdw-cars.nl
DISCLAIMER: Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.