vorige 1 van 5.777 volgende

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline/DSG/CLima/17 inch/Org ned

€ 6.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.014 km
Deuren 5
Kenteken 21-JRB-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline/DSG/CLima/17 inch/Org ned


€ 6.999,-

Algemeen

Bouwjaar 31-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.014 km
Deuren 5
Kenteken 21-JRB-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sangen Autos
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Run 5117
Postcode 5503 LV
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31990914 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sangenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline/DSG/CLima/17 inch/Org ned


- Kenteken: 21-JRB-4
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 27-12-2024
- Tellerstand: 195014 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1216 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


WWW.SANGENAUTOS.NL

- Volkswagen golf 1.4 Highline
- origineel nederlandse auto
- nap
- 4 seizoenen banden 
- alcantara bekleding 
- nette staat 
- dimmende binnenspiegel
- elektrische ramen voor en achter 
- 17 inch lm velgen
- navigatie
- mf stuur 
- cruisecontrol
- climatronic airco 
-  mistlampen voor
-  195000  km gelopen
- 2 sleutels
- boekjes compleet en ingevuld
- inruil mogelijk
- financiering mogelijk



- financiering mogelijk
- voor meer informatie kunt u contact opnemen per mail / whatsapp / telefoon met sangen autos

Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijk zorg word besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.


 
Met Vriendelijke Groeten Sangen Autos

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief

Infotainment

- Audio-navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie




Sangen Autos

De Run 5117
5503 LV
Veldhoven
0631990914
 info@sangenautos.nl
 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie