Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline BlueMotion NAVICRUISEPDC

€ 8.950,-

Bouwjaar 04-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.196 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline BlueMotion NAVICRUISEPDC


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.196 km
Deuren 3
Kenteken - Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Totaal Service Valkenswaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vest 76a
Postcode 5555 XP
Plaats Valkenswaard
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 7805837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.atsvalkenswaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline BlueMotion NAVI*CRUISE*PDC*


- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 119196 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: paars
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1321 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Sportvelgen

Infotainment

- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Vroeger kocht je een Volkswagen om z'n betrouwbaarheid, levensduur en hoogstaande techniek. En nu? Nu ook. Volkswagen, das Auto. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.

Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Onderweg wil je zo min mogelijk onnodige of afleidende handelingen verrichten. Vandaar ook de audiobediening op het stuur. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Volkswagen Golf voorzien van parkeersensoren! Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen st

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie