Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline?Cruise Control?Origineel Nederlands?Navigatie?Climate Control?5 Deurs?Highline?NAP?
€ 10.950,-
Bouwjaar | 10-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.610 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-KRS-09 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline?Cruise Control?Origineel Nederlands?Navigatie?Climate Control?5 Deurs?Highline?NAP?
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.610 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-KRS-09 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoOnline Loon op zand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoogt 12B |
Postcode | 5175 AX |
Plaats | Loon op Zand |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline?Cruise Control?Origineel Nederlands?Navigatie?Climate Control?5 Deurs?Highline?NAP?
Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 184.610
Degelijk, solide en technisch hoogstaand: dat kun je van Duitse auto's nog altijd zeggen. En die omschrijving geldt zeker voor deze Volkswagen Golf. Veel auto, veel kwaliteit. Dit is een goed onderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. Bij de rijke uitrusting horen ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem bedient u met knoppen op het stuur. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. Ook automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, da
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.