Volkswagen Golf 2.0 GTI Automaat DSG Navi Clima 211 PK

€ 12.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.500 km
Deuren 5
Kenteken T-981-LS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI Automaat DSG Navi Clima 211 PK


€ 12.445,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 190.500 km
Deuren 5
Kenteken T-981-LS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mark Coolen in-en verkoop auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlierdenseweg 25
Postcode 5753 AA
Plaats Deurne
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20398490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.markcoolenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 238 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.314 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Te koop in zeer mooie staat !!!!!
Volkswagen GOLF 2.0 GTI Automaat DSG Navi Clima 211 PK
Bouwjaar 2010
190500 Km Aantoonbaar ( Wordt prive bereden dus km stand loopt nog op !!! )
Compleet Garage / Dealer onderhouden
Onderhoudsboekje aanwezig
Nieuwe Apk 30-04-2025 incl grote beurt incl nieuwe automaten olie en zeef

Vele extra's oa...........
.
ABS
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) knie
Airbag(s) side voor
Anti Blokkeer Systeem
Anti Slip Control
Armsteun voor
Binnenspiegel automatisch dimmend
Boordcomputer
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Dimlichten automatisch
Electronic Brake Distribution
Electronic climate controle
Electronic Stability Program
Elektrische ramen voor
ESP
Hill hold-functie
Isofix
Lederen stuurwiel
Lendesteunen (verstelbaar)
Lichtmetalen velgen 19"
Mistlampen adaptief
Navigatie
Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Pdc voor+achter
Privacyglas
Radio-CD/MP3 speler
Regensensor
Sportonderstel
Sportstoelen
Startblokkering
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Stuurwiel multifunctioneel
Traction control
Versnellingspook
Xenon verlichting met koplamp wis/was
Zelf inparkeer functie
Enz....enz.....
.
PRIJS.......12445,00 Euro..........Inruil mogelijk
.
INRUIL ALLE MERKEN AUTO'S / CARAVANS EN MOTOREN MOGELIJK!
Wij hanteren GEEN kosten rijklaarmaken/afleveringskosten en te naam stellen voertuig maar wij kunnen u wel 2 pakketten aanbieden.
Dit eventueel met een aanvullende garantie

PAKKET 1 : incl. onderhoudsbeurt + nieuwe APK(mits korter dan 6 mnd apk) voor 349,00 euro.
.
PAKKET 2 : incl. onderhoudsbeurt + nieuwe APK(mits korter dan 6 mnd apk) + 6MND OGP BASIS GARANTIE.
( Deze aanvullende Garantie is alleen mogelijk op auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 200.000 km ) voor 699,00 euro
.
OPENINGSTIJDEN
MA t/m VR van 9.30 tot 17.00 uur.
ZATERDAG van 9.30 tot 16.00 uur.
.
Wij werken uitsluitend op afspraak zodat wij alle tijd voor u hebben.
In voorkomende gevallen kunnen we ook buiten deze tijden afspreken.
Heeft u interesse in één van onze auto's en u wilt komen kijken graag even bellen naar:
TEL.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie