Volkswagen Golf 1.4 TSI HIGHLINE
€ 14.250,-
Bouwjaar | 01-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.809 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-TZR-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.809 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 29-TZR-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Karel Hol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 42 |
Postcode | 5451 AT |
Plaats | Mill |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 820200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfkarelhol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Wij hebben bewust gekozen voor een scherpe prijsstelling! Heeft u elders een vergelijkbare, goedkopere auto gevonden dan kijken we graag met u mee of deze auto gelijkwaardig is. Wij zijn u graag van dienst om een mogelijke teleurstelling te voorkomen.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Autobedrijf Karel Hol is gestart in 1994 en ondertussen uitgegroeid tot een team van deskundige medewerkers verdeeld over twee vestigingen, Gemert en Mill. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van originele, Nederlandse, jong gebruikte occasions. Het autobedrijf is niet alleen bedoeld voor de verkoop: onze werkplaats is geheel ingericht voor onderhoud en reparatie van alle automerken inclusief elektrische auto�s. Complexe reparaties zien wij als een uitdaging en door jarenlange ervaring en creativiteit wordt dit vakkundig uitgevoerd. Kom gerust een keer langs voor een kop koffie en een proefrit.
Met vriendelijke groet, team autobedrijf Karel Hol
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.