Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI - Pano - Keyless - 211 PK
€ 20.950,-
Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.487 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-561-JN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.487 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-561-JN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gul Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mascagnistraat 531A |
Postcode | 5049 BL |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27556060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.guloccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Naast een diverse selectie hoogwaardige occasions, bieden wij ook flexibele financieringsmogelijkheden, aantrekkelijke inruilvoorwaarden en garantieopties.
Financiering op maat:
Wij begrijpen dat elke klant uniek is. Daarom bieden wij aangepaste financieringsplannen met concurrerende rentetarieven, zodat je comfortabel en betaalbaar in jouw nieuwe auto kunt stappen.
Inruil gemak:
Upgrade naar jouw droomauto zonder gedoe. Bij Gul Occasions waarderen we jouw huidige voertuig eerlijk in, zodat je het maximale uit jouw inruil kunt halen.
Gemoedsrust met garantie:
Wij geloven in de kwaliteit van onze auto's. Daarom bieden wij uitgebreide garantieopties, zodat je met vertrouwen de weg op gaat, wetende dat jouw aankoop gedekt is.
Bij Gul Occasions maken we het kopen van een auto een naadloze en plezierige ervaring. Ontdek vandaag nog de mogelijkheden die wij bieden en laat jouw autorit beginnen met vertrouwen en gemak. Neem contact met ons op voor meer informatie en een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.