Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline CRUISE NAVI NAP

€ 10.899,-

Bouwjaar 28-08-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.626 km
Deuren 5
Kenteken GS-469-D Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline CRUISE NAVI NAP


€ 10.899,-

Algemeen

Bouwjaar 28-08-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.626 km
Deuren 5
Kenteken GS-469-D Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.154 kg
Laadvermogen: 596 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

GTI: het zijn deze drie letters waardoor u weet dat u bij deze auto kunt rekenen op sportieve topprestaties. De beste prestaties, want dit is niet zomaar een auto, het is een Volkswagen. Deze Golf staat klaar om u kilometer na kilometer de beste prestaties te leveren. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! Ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptieve mistlampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het origineel navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Met buitentemperatuurmeter, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bestuurders-informatie-systeem en lederen versnellingspook is deze Volkswagen helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Nooit meer gedoe met de hellingproef. Deze auto heeft hill hold control, een automatische handremfunctie voor steile wegen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.

Even bellen voor een afspraak en deze Volkswagen staat voor u klaar!

= Bedrijfsinformatie =

Elk bij ons aangekochte occasion word gratis op locatie voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs. Geen bijkomende extra kosten. Inruil van uw auto is altijd mogelijk. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen nodigen we u graag uit om een bezoek te brengen in onze showroom. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide e-mail met daarin e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie