Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline / AUTOMAAT / STOELVERWARMING / PDC VO + AC / GROOT SCHERM MET NAVI / BLUETOOTH BELLEN
€ 12.950,-
Bouwjaar | 20-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.285 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZSN-39 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline / AUTOMAAT / STOELVERWARMING / PDC VO + AC / GROOT SCHERM MET NAVI / BLUETOOTH BELLEN
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.285 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZSN-39 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice van Eersel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blokenweg 2 |
Postcode | 5165 NR |
Plaats | Waspik |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 311199 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicevaneersel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Internet meeneemprijs inbegrepen (zonder meerprijs): Internet meeneempakket : - Een geldige APK op het moment van meenemen. - De kosten van tenaamstelling - Nul beurt -> Vloeistoffen, bandenspanning en verlichting controle. - Vrijwaring van eventuele inruilauto.
- Basis afleverpakket (€ 195): Basis pakket €195,- APK Keuring min.6 maanden o Controle beurt o Complete reiniging interieur & exterieur o €10,- brandstof o 3 Maanden Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Standaard Afleverpakket (€ 395): Standaard pakket €395,- o APK keuring min. 12 maanden o Onderhoudsbeurt volgens schema o Complete reiniging interieur & exterieur o €25,- brandstof o 6 maanden Huisgarantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; 6 maanden Huisgarantie., APK keuring min. 12 maanden, Complete reiniging interieur & exterieur, Onderhoudsbeurt volgens schema, €25,- brandstof
- Comfort Afleverpakket (€ 595): o APK keuring min. 12 maanden o Onderhoudsbeurt volgens schema o Complete reiniging interieur & exterieur o €35,- brandstof o Bosch pechhulppas o 12 maanden BOVAG GARANTIE
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG GARANTIE, APK keuring min. 12 maanden, Bosch pechhulppas (1 jaar), Complete reiniging interieur & exterieur, Onderhoudsbeurt volgens schema, €35,- brandstof
De Golf Variant 1.2 Comfortline is in nette staat en heeft 120.285 kilometers op de klok staan. De stationwagen van Volkswagen is een echte gezinsauto met fijne grote kofferbak zodat je altijd voldoende baggage kunt meenemen! Verder bezit de auto een fijne uitrusting met groot infotainmentscherm, stoelverwarming, automatenbak en vele extra's van Volkswagen. Uiteraard bent u van harte welkom voor het maken van een proefrit en bezichtiging.
Inruilen? Ja graag!
Financieren vraag info bij de verkoper.
Onze occasions worde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.