Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE
€ 9.950,-
Bouwjaar | 02-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.727 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-039-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.727 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GB-039-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2014 - jan 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Vermogen: 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 190 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 24 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.3 kW, 27 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 19 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 40 kW, 194 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,7 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 13:00
Bruikbare accucapaciteit: 22.99 kWh
Ingeschatte actieradius: 134 km
Ingeschat verbruik: 19.9 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 133 km
Actieradius praktijk winter: 110 km
Verbruik praktijk zomer: 16.82 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 20.31 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.