Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline|5DRS|CARPLAY|CLIMA|PDC
€ 5.500,-
Bouwjaar | 24-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.946 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.946 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DEHO Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Peppels 20 |
Postcode | 5446 WG |
Plaats | Wanroij |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 700208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehotrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal zitplaatsen: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
MEENEEMPRIJS!! NU IN PRIJS VERLAAGD! (van €6.490,- voor €5.500,-)
Met EXTRA set winterbanden!
Zo goed als nieuwe rem- schijven/blokken
- Rijd en schakelt goed
- Nieuwe Apk
- Onderhoudsboekje volledig ingevuld
= Bedrijfsinformatie =
Voor financieringsmogelijkheden verwijzen wij u graag naar onze website: www.dehotrading.nl.
U bent van harte welkom om de auto te komen bezichtigen en een proefrit te maken.
Vanwege onze snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie aanwezig, daarom verzoeken wij u vriendelijk om eerst te bellen om teleurstelling te voorkomen.??
DEHO Trading is een RDW-erkend autobedrijf dat zich voornamelijk specialiseert in Duitse automerken.
Bij ons op locatie kunnen wij de tenaamstelling verzorgen, ook in de avonduren en op zondag.
Wij brengen geen aflever- of rijklaarkosten in rekening.
Tevens zijn wij op afspraak ook 's avonds en op zondag geopend.?Wij kijken ernaar uit u te verwelkomen bij DEHO Trading in Wanroij.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.